петак, 21. јул 2017.

INTEGRALNE BAVARSKE KIFLE

Veliki sam ljubitelj integralnih peciva. U poslednje vreme često spremam, kako hlebove, tako i ukusna peciva od integralnog brašna. Svaki put se oduševim ukusom. Ove integralne bavarkse kifle sam spremala veče pre za sutrašnji doručak pod pretpostavkom da neće biti tako meke i sutradan. Prevarila sam se. Odlične su i dan posle. Moram da napomenem da sam recept pronašla na jednoj hrono stranici, a komentari su me zainteresovali pa sam morala da ih probam. Ako i vi volite integralna peciva, izvolite recept. :)
SASTOJCI:
500g speltinog brašna,
200ml kiselog mleka,

1 kašičica brašna,
1 ravna kašičica sode bikarbone,
200ml kisele vode,
2 kašike rastopljene masti ili putera.,
1L vode i kašika sode bikarbone (za kuvanje)

PRIPREMA:
Sve suve sastojke pomešati u dubljoj posudi.
Dodati rastopljenu mast ili puter, kiselu vodu i kiselo mleko i zamesiti glatko, meko testo.

Prebaciti na pobrašnjenu radnu površinu i oklagijom rastanjiti u formu kruga.
Ako je radna površina mala podeliti testo na dva dela, pa rastanjiti.
Iseći trogliće i uviti ih u formu kiflice.
Mogu biti manje kifle (dakle više trouglića), ili veće kifle (manje trouglića).
U ključalu vodu sa sodom bikarbonom ubaciti nekoliko kiflica i kuvati ih minut.
Vaditi kiflice rešetkastom kašikom na pek papir.
Kada su sve skuvane i poređane na pleh, po želji posuti susamom i zapeći ih 15~20 minuta u zagrejanoj rerni na 200C.
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na KIFLICE SA PIVOM.

Нема коментара:

Постави коментар