среда, 12. април 2017.

PILEĆI RAŽNJIĆI SA POVRĆEM


Pileći ražnjići sa povrćem, jelo koje toplo preporučujem u svkoj prilici. Piletina nikada ne dosadi. Odlično se slaže i uz testenine i uz povrće pa je najzatupljenije meso kod mene u domaćinstvu. Kada želim da se častim spremim je na roštilju, jer tako je najviše volim. Ova kombinacija me je osvojila i od sada mi je omiljena. Piletina je meka i ukusna i super se slaže uz grilovano povrće. Pileći ražnjići sa povrćem su gotovi za čas, extra su i topli i hladni, a dok se oni peku vi možete popiti kaficu ili pivce. :).
SASTOJCI:
500g pilećeg filea,
300g prokelja,
300g šampinjona,
100ml maslinovog ulja,
kašičica soli,

kašičica belog luka u prahu,
kašičica slatkog karija.

PRIPREMA:
Meso iseckati na kockice.
Prokelj obariti u vodi koja vri na 3 minuta.
Ocediti i ostaviti da se ohladi.
Šampinjone dobro oprati i odvojiti od drške.

Na štapić za ražnjić ređati redosledom kojim želite (meso, prokelj, pečurka i tako do kraja štapća).
Ja sam za svoju dušu stavila malo više prokelja, ali vi uradite kako volite.
Maslinovo ulje pomešati sa soli, belim lukom i karijem.
Premazati preko mesa i povrća sa svih strana i  ostaviti da odstoje sat vremena u frižideru.
Nakon toga peći na roštilju ili gril tiganju, a može i u rerni.
Ovi ražnjići su pogodni i za osobe koje se hrane hrono!
Poslužiti uz salatu.
Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na FAŠIRANE ŠNICLE U SOSU.

Нема коментара:

Постави коментар