уторак, 28. фебруар 2017.

PILETINA SA KIKIRIKIJEM NA KINESKI NAČIN


Kineska hrana je sve popularnija kod nas i već dugi niz godina se može naručiti na kućnu adresu. Ali, meni se često desi da dobijem nešto što nisam očekivala, ili je masno, ili je ljuto, ili mi se neki sastojak ne dopada. Ne znam, možda je problem u tome što nisam navikla na takve ukuse, ili mi je jednostavno ne sviđa ma koliko god se trudila da se naviknem. Ne kažem da mi se sve ne sviđa, ima tu jela koja mi se baš sviđaju. Ne želeći da ostanem na tome ja eksperimentišem i samo se razočaram. Jedno od jela koje mi se posebno dopada je piletina sa kikirikijem. Naravno, samo ako nije preterano masno, a ume da bude...Zato sam rešila da uzmem stvar u svoje ruke i spremim kineski obrok baš po mojoj meri. Tu ima male modifikacije, ali kao što rekoh po mom je ukusu :). Ako volite egzotične ukuse, ovo je pravi recept za vas :).
SASTOJCI:
250g pilećeg belog mesa,
100g sirovog kikirikija,
1 praziluk ili struk mladog luka,

2 veće crvene paprike ili dve zelene,
2 češnja belog luka,
so po ukusu,
1 ravna kašika gustina,
kašičica đumbira u prahu,
100ml vode,
50ml soja sosa,
50ml belog vina,
50ml ulja.

PRIPREMA:
U voku ili nekoj drugoj dubljoj posudi na ulju propržiti sirovi kikiriki.
Posle 5 minuta ga izvaditi iz tiganja šupljom lopaticom na tanjir i u istoj masnoći pržiti piletinu isečenu na kockice.
Propržiti je dok ne dobije lepu boja sa svih strana.
Izvaditi piletinu i u toj istoj posudi propržiti sitno seckan praziluk par minuta pa mu dodati iseckanu papriku.

Pomešati vodu, vino, soja sos i gustin u jednoj posudi.
Dodati sitno seckan beli luk i đumbir.
Vratiti piletinu i kikiriki u vok.
Posoliti po ukusu.
Preliti sosom i kuvati još kratko na smanjenoj temperaturi.
Kinesku piletinu poslužiti uz kuvanu rižu.
Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na LAZANJE SA PILETINOM.


Нема коментара:

Постави коментар