понедељак, 9. мај 2016.

SUTLIJAŠ SA PUDINGOM

Sutlijaš je omiljena brza poslastica. Lako se sprema a u njegovom ukusu uživaju i mališani i odrasli. Super je ukusan i topao i hladan, sa cimetom, čokoladom ili kakaom....Varijanti je bezbroj, ali meni omiljena je sa pudingom. Puding sutlijašu daje posebno kremastu  notu. Od kada sam probala ovako da ga napravim još češće je gost na mojoj trpezi. Negde sam pročitala je sutlijaš pripremljen na ovaj način original orijentalni desert, međutim ja se do skoro nisam susrela sa tim receptom. Kako god, sutlijaš sa pudingom je savršeno kremasta poslastica koja se brzo i lako sprema. 
SASTOJCI: 
2 šolje pirinča,
5 šolja vode,
4 šolje mleka, 
oko 10 kašika šećera (više ili manje po ukusu),
2 kesice vanilin šećera,
1 puding od vanile. 

PRIPREMA :
U vodi kuvati pirinač dok ne omekša. 
Dodati šećer, vanilin šećer i 3 šolje mleka. 
Kuvati dok ne proključa.
U jednoj šolji mleka rastopiti puding i dodati u šerpu sa pirinčem. 

Kuvati još dva, tri minuta pa skloniti sa šporeta.
Dok je još vruće sipati u činije.
Kada dodate šećer probajte da li vam je dovoljno slatko (ja često dodam više šećera :D).
Po želji u sutlijaš možete dodati narendanu koricu narandže, suvo grožđe, seckanu čokoladu... 
Po želji pospite cimetom i uživajte u divnom ukusu i prelepom mirisu :).
Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na ŠNENOKLE.

1 коментар: