среда, 14. октобар 2015.

STRAĆATELA TORTA

Pre nekoliko godina sam probala straćatela tortu i jako mi se svidela. Kremasta je i ukusna i na izgled mi nije delovala komplikovano, pa sam rešila da je napravim. Tražila sam recept po internetu i primetila da je to jedna vrlo popularna torta. Kako i ne bi kad je tako fina. Sastojke sam prilagodila svom ukusu i umesto pečene kore sam napravila improvizaciju sa plazmom. Ta kombinacija mi je još lepša :). Brza je, lagana, kremasta, ma stvarno super za one dane kada želite da se zasladite a nemate puno vremena. 

SASTOJCI :
Za koru :
200g mlevenog plazma keksa,
oko 100 ml soka od narandže,
50g putera.
Za fil :
500 ml slatke pavlake,
600 ml mleka,
6 žumanaca,
150g šećera,
1 vanilin šećer,
1 kesica želatina,
150g čokolade.

PRIPREMA:
Mlevenu plazmu umesiti sa puterom postepeno dodavajući plazmu. 
Od te smese napraviti koru u kalupu od 26cm.
Staviti mleko na šporet da se skuva.
Žumanca umutit sa šećerom i vanilinim šećerom pa ih preliti vrelim mlekom
Vratiti na šporet i kuvati uz konstantno mešanje dok ne prokuva.
Kada se ohladi dodati rastopljen želatin i mikserom sjediniti.
Slatku pavlaku čvrsto umutiti i sjediniti je sa filom od žumanaca.
Čokoladu krupno izrendati i umešati je u fil.
Rasporedite fil preko kore od plazme i ostavite tortu preko noći u frižideru da se stegne.
Pre posluženja je dekorišite po želji, šlagom, čokoladom, listićima badema...
Prijatno! 



Ne propustite i ovaj recept! Klik na NUTELA TORTA


Нема коментара:

Постави коментар