уторак, 19. мај 2015.

KREMASTA TORTA SA JAGODAMA~GOTOVA ZA ČAS

Jagodica bobica, počasni gost na mojoj trpezi sve dok je ima. Volimo ih sveže i takođe u kolačima. Ma u svim varijantama, jagode su rado viđene. Pre neki dan mi je drugarici bio rođendan i ja sam dobila zadatak da joj napravim tortu. Pošto sam bila u stisci sa vremenom morala sam da pronađem neki brz, lagani recept. Kada god nemam vremena, ili me jednostavno mrzi da pečem kore, u pomoć priskaču rozen kore. Njih mogu da kombinujem sa raznim filovima i sastojcima. Kombinacija je bezbroj, a ovo je jedna od omiljenih :). Dobila sam svoje parče i odmah sam ga uslikala. Morala sam da sa vama podelim ovu divnoću :). Ova torta je gotova za 15 minuta, savršeno je kremasta, rajski
ukusna i slobodno mogu da kažem da je prilično jeftina. Probajte pa mi javite da li vam se dopada :).
jukusna

SASTOJCI :
1 pakovanje rozen kora,
1 kg jagoda,
2 kisele pavlake, 
500g šlag pene,
200g šećera u prahu,
300 ml kisele vode.

PRIPREMA :
Šlag umutite sa hladnom kiselom vodom.
Dodajte šećer u prahu i kiselu pavlaku i sve lepo sjedinite.
Jagode iseckajte na kolutove.
Razdojite rozen kore i filujte ih sledećim redom : na prvu koru premažite deo fila, zatim stavite drugu koru, pa malo fila, pa jagode, pa još malo fila da bi se treća kora zalepila.
Ponavljajte postupak dok se utroše svi sastojci.
Ovu tortu je najbolje ostaviti u frižideru preko noći da se lepo stegne i da kore omekšaju.
Dekorišite tortu šlagom.
Prijatno!



Ne propustite i ovaj recept! Klik na TORTA BELI ANĐEO.

Нема коментара:

Постави коментар