четвртак, 15. јануар 2015.

TULUMBE~DETALJAN RECEPT

Sećate se onog posta ~neuspelo~? E pa, i tulumbe bih mogla da svrstam u tu rubriku. Jednom sam probala da ih pravim ali nisam znala da mi treba specijalan špric za njih, za koji ću vam postaviti fotografiju. Ne mogu da kažem da nisu bile ukusne ali mi testo nije bilo onako šuplje i to je odmah doprinelo mom nezadovoljstvu. Na ulju sam htela da štedim, ne zato što ga nemam nego zato što mi se činilo puno litar ulja i plašila sam se da će biti masne. Ali nije puno, samo treba pratiti recept. Sada sam se opet uhvatila u koštac sa ovom divnom poslasticom, rešena da uspem. I znate šta, zadovoljna sam :). 
SASTOJCI :
Za testo :
4 krupnija jaja,
4oo ml vode,
1oo ml ulja,
25o gr brašna,
2 kašičice šećera,
prstohvat soli,
1 L ulja za prženje. 
Za sirup :
1 kg šećera,
6oo ml vode,
kriške od pola limuna.

PRIPREMA :
Pre sve, moram da napomenem da preliv treba napraviti dan ranije i ostaviti je da odstoji preko noći da se lepooo ohladi. Ovo je jako bitan korak.
U dublju šerpu staviti vodu, ulje, šećer i so. Kada proključa skloniti sa šporeta i ubaciti brašno. Mešati varjačom dok se ne napravi čvrsta smesa u obliku lopte. 
Ostaviti testo 15 minuta da se prohladi. 
Dok se testo hladi vi penasto umutite jaja.
Jaja dodajte testu i mikserom sjedinite. 
Kada vam se čini da ste dobili mekše, svilenkasto testo gotovo je.
Tim testom punite špric za tulumbe.
U dublji tiganj ili pliću šerpu sipati litar ulja.
U hladno ulje istiskajte tulumbe oko 1o cm dužine. Gledajte da ne budu jedna uz drugu jer će tulumbe narasti.
Uključiti ringlu na 4 (od 6) i staviti tulumbe da se prže. U početku će se same okretati a kasnije ih treba povremeno okrenuti.
Kada poprime zlatnu boju po žljebovima vaditi ih rešetkastom kašikom i stavljati ih u sirup (agdu). 
Isključiti ringlu i ostaviti ulje da se hladi, bar 1o minuta.
Zatim istisnuti novu turu tulumbi i staviti ih da se prže. 
Kada je druga tura gotova prvu poređati u pleh a u sirup spustiti novu turu. 
Ponoviti dok ima testa. 
Kada su sve tulumbe gotove preliti ih sirupom i prekriti folijom. 
Ostaviti ih u frižideru da se hlade. 
Od navedene količine se dobije oko 4o tulumbi.
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na HURMAŠICE.

Нема коментара:

Постави коментар