субота, 20. децембар 2014.

SLANA ROZEN TORTA

Koliko god da se trudim da svaki čas nešto postavljam moram vam priznati da je teško jer sve to treba i pojesti. U poslednje vreme sam se fokusirala na neke posne receptiće ali pošto nam praznici stižu, u mojoj kući se već oseća euforija, pa mi se po glavi mota novogodišnji meni :). S obzirom da sam fan švedskog stola volim da pripremam sitne, šarene đakonije. Neizostavni deo svake praznične trpeze su slane torte. Pošto uvek sve pripremam sama i imam malo vremena za organizaciju i pripremu klope, uvek gledam da to budu brzi i ukusni zalogajčići. Ali, tek od skoro sam otkrila šta sve može sa rozen korama da se napravi i to me je oduševilo. One imaju neutralni ukus, a i posne su, pa se sa njima mogu praviti sitni kolači, slane ili slatke torte. Za koju god kombinaciju da se odlučite sigurna sam da ne može biti loše a i način slaganja garantuje da će jelo uspeti svaki put. Ova slana torta je savršeno sočna, meka, izdašna i vrlo ukusna pa će ona sigurno biti deo mog prazničnog menija :).
SASTOJCI :
4oo ml pavlake,
2oo ml majoneza,
3oo gr šunke,
3oo gr trapista,
6 tvrdo kuvanih jaja,
pakovanje rozen kora.

PRIPREMA :
Pomešajte pavlaku i majonez. Podelite smesu na tri dela.  U jedan deo umešajte sitno seckanu šunku, u drugi rendani kačkavalj a u treći sitno seckana kuvana jaja. 

Filujte kore sledećim redosledom : fil sa šunkom na prvu (od 3 do 5 kašika), na drugu fil sa trapistom, na treću fil sa jajima. Tako ređajte kore i fil dok se sav materijal ne utroši. Na poslednju nemojte mazati fil. Pritisnite nekim predmetom slanu rozen tortu i ostavite je u frižideru na nekoliko sati da se stegne. Premažite je po želji pavlakom ili majonezom i dekorižite kuvanim jajima ili rendanim kačkavaljem. Isecite slanu tortu na kocke pa je poslužite.
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na SLANA TORTA SA KREKERIMA.

Нема коментара:

Постави коментар