субота, 20. децембар 2014.

PROJICE SA SIROM

Projice su deo srpske tradicije i služe se kako u restoranima tako i kod kuće kada je neko bitno dešavanje. Dakle, bez projica ne bi mogla da prođe ni jedna slava ni proslava. Brzo se prave a kalupi za mafine su nam prilično olakšali posao. Ja uglavnom koristim feta sir i tri vrste brašna pa mi projice budu meke i ukusne. Često ih uželim pa in na brzinu spremim za večeru  u kojoj uživamo svi :). 
SASTOJCI :
odnosi se na čašu od 2oo ml,
2 jaja,
15o~2oo gr sira (ja koristim feta sir),
1 čaša pšeničnog brašna,
1 čaša kukuruznog brašna,
1 čaša kukuruznog griza 
(ako nemate kukuruzni griz umesto njega stavite još jednu čašu kukuruznog brašna),
pola čaše ulja,
čaša jogurta,
kisele vode po potrebi (pripremite jednu čašu),
soli po potrebi,
1 prašak za pecivo.

PRIPREMA :

Prašak za pecivo izmesati posebno sa pšeničnim brašnom, a zatim dodati sve ostale sastojke i dobro promesati, da se dobije ređe testo. Mutiti žicom da se razbiju grudvice. Smesu sipati u kalup za projice, ili u običnu tepsiju. Ja sam koristila slikonski kalup za manje projice pa sam dobila 24 komada. 
Peći na 2oo stepeni oko 2o-3o minuta. 
Prijatno! 


Ne propustite i pvaj recept! Klik na CARSKA PITA.

2 коментара: