четвртак, 27. новембар 2014.

ZIMSKI SAN

Ovaj kolač sam spremala još pre 5 godina i sama sam mu dala naziv. Moj dragi suprug ga je stavio na naš sajt, kojim se inače on bavio. A blog, e pa blogovanje je već moj specijalnost :D. Posle sam taj isti kolač, sa mojom fotografijom, našla na nekoliko sajtova za kolače. Inače, danas sam vredna pa prebacujem recepte sa sajta na blog jer već dugo ništa na sajtu nismo radili.  Blog je lepo posećen pa želim da podelim recepte koji su lepi i ukusni. Jedan od njih je upravo ovaj kolač, zimski san. Zašto baš zimski san? Pravo da vam kažem, ne znam. Spremala sam ga u zimskom periodu i način na koji mi je zamirisala kuća me je inspirisao da mu dam ime. Postoji jedan čaj koji ja obožavam, a sastojci su mu jabuka i cimet, pa je valjda i to doprinelo da mu nadenem zimsko ime :D. Ovaj kolač se savršeno slaže uz šolju čaja pa možete uživati u kolaču i čaju u zimskom popodnevu, onako lepo ušuškani i toplini svog doma. 
SASTOJCI :
Za koru :
4 jaja,
5 kašike brašna,
4 kašika šećera,
2 kašike ulja,
2 kašike mleka,
1 prašak za pecivo,
1 vanilin šećer.
Za fil :

5 jabuka,
7oo ml mleka,
8 kašika šećera,
1 kašika ulja,
2 keesice pudinga od čokolade,
1 kesica cimeta,
1 šoljica za kafu vode,
5 kašika ruma,
2oo slatke pavlake ili kesica šlaga od vanile.
PRIPREMA :

Jaja izmutiti penasto pa dodati šećer, ulje, mleko i vanilin šećer. Brašno pomešati sa praškom za pecivo i polako mešajući dodati u smesu sa jajima. Izliti u podmazan pleh i peći na 200 stepeni oko 20 minuta.
Skuvati puding po standardnoj proceduri u 700 ml mleka. Jabuke oljuštiti i iseckati na komade pa staviti u dublju šerpu.
Preliti sa šoljicom vode, kašikom ulja, dodati kašiku šećera i kuvati. Kad proključa skloniti sa ringle i dodati cimet.
Kad se prohladi jabuke preliti sa 5 kašika ruma. Na vruću koru rasporediti fil od jabuka pa preko njih razmazati puding.
Dekorisati umućenim šlagom.
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na MAFINI SA JABUKAMA I CIMETOM.

Нема коментара:

Постави коментар