уторак, 23. септембар 2014.

POGAČICE SA ČVARCIMA

Obožavam čvarke i sve proizvode u koje se čvarci stavljaju. Jedan od omiljenih su mi pogačice sa čvarcima. Uglavnom ih kupujem u pekari jer nemam vremena stalno da meljem čvarke i da pravim pogačice ali mi je na pamet palo da mogu da ih napravim i sa duvan čvarcima što mi je prilično pojednostavnilo posao.
Od pola kila brašna napravim gomilu pogačica koje su ukusne i meke i dok su tople i sutradan.
SASTOJCI :
5oo gr mekog brašna,
1 kockica kvasca,
2oo ml jogurta,
1oo ml ulja,
1 jaje,
1 žumance,
1 kašičica soli,
1 kašičica šećera,
2oo gr duvan čvaraka,
pola margarina (125 gr),
belance za premazivanje.
PRIPREMA :


U jogurt dodati kvasac i šećer. Ostaviti na toplom oko 10~15 minuta. U brašno dodati ulje,  i jaje, žumance, so i prethodno spremljeni kvasac. Dobro zamesiti testo i ostaviti ga da odstoji pola sata. Razvući i izrendati pola pripremljenog margarina (direktno iz frižidera da bi se lakše rendao) pa preko njega posuti sa čvarcima (pola mere). Preklopiti sa svih strana kao pismo, razvuću ponovo i izrendati ostatak margarina i posuti čvarcima, pa opet prekopiti sa svih strana. Rastanjiti  testo debljine oko 2 cm pa čašom vaditi pogačice. Tako formirane pogačice ređati u, margarinom podmazani, pleh a pre pečenja premazati ih razmućenim belancetom. Ostatak testa spojite i rukama formirajte pogačice. Uključiti rernu na 2oo C da se greje desetak minuta pa ubaciti pogačice sa čvarcima da se peku od 2o do 3o minuta.
Prijatno!


Ne propustite ovaj recept! Klik na KUPUS KIFLE SA SIROM.

1 коментар:

  1. super recept ja sam umesto duvan čvaraka koristila obične koje sam ubacila u blender i posto su oni dovoljno masni samo sam premazivala sa njima i nisam koristila margarin.

    ОдговориИзбриши