петак, 1. август 2014.

MESO U SOSU OD POVRĆA NA PALENTI

Pre neki dan mi se vrtela kroz glavu jedna miso koju nisam mogla da izbacim iz glave. "Jede mi se nešto drugačije", to sam ponavljala u sebi kao mantru za taj dan :D. I dok sam preturala po policama i frižideru setila sam se šta bi mogla da spremim. Polako sam poređala sve sastojke na radnu površinu i bacila se na posao zamišljajući kako će, kad ručak bude gotov, ukućani biti iznenađeni a moje čulo vida, mirisa i ukusa zadovoljeni :). Dok se meso krčkalo a palenta hladila aromatični mirisi su se širili po kući što je navelo moje najmilije da se nestrpljivo vrte oko šporeta :D. Tek kada su probali nastalo je pravo uživanje :). 
SASTOJCI :
Za pelentu :
5oo ml vode,
2oo gr palente,
malo peršuna, 
zeleni deo praziluka,
2 čena belog luka,
malo margarina,
so po ukusu.
Za meso u sosu od povrća :
3 šnicle,
3 crvene paprike,
2 paradajza,
gornji deo praziluka,
2 kašike kečapa,
origano po želji,
so po ukusu.

PRIPREMA :
 U šerpu stavite vodu da proključa pa dodajte palentu, sitno iseckan beli luk, iseckan peršun i sitno iseckan zeleni deo praziluka. Posolite po želji i mešajte dok se lepo ne zgusne. Pred kraj umešajte kockicu margarina.
Ostavite palentu da se hladi u šerpici oko 15 minuta a zatim je stavite na pek papir koji ste postavili na spoljnu stranu pleha od rerne. Izravnajte i stavite u frižider dok pripremate fil. 
Praziluk, onaj beli deo, sitno iseckajte i stavite na malo ulja da se dinsta sa malo vode. Meso iseckajte na kockice i ubacite u šeru sa prazilukom. Paradajz potopite nekoliko minuta u vrelu vodu da bi se lakše ljuštio. Iseckajte ga na sitne kockice i dodajte u šerpicu sa mesom. Paprike takođe iseckajte na kockice pa dinastajte sve zajedno oko 1o minuta. Dodajte kečap, origano i posolite po želji. 
Izvadite palentu iz frižidera i polako je isecite na kocke (ja sam isekla na 6). 

Stavite po 2~3 kašike fila preko kocki od palente i ubacite u zagrejanu rernu na 18o C oko 2o minuta da se zapeče. 
 Na ovaj način dobijate kompeltan obrok uz koji vam ne treba hleb, eventualno možete poslužiti uz salatu po želji.
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na ČAMČIĆI OD TESTA SA MESOM I POVRĆEM.


Нема коментара:

Постави коментар