петак, 18. јул 2014.

DOMAĆE TORTILJE

Svaka čast Grcima na njihovim gastronomskim idejama. Grčku kuhinju obožavam a najviše od svega giros. Mogla bih da ga ručkam svaki dan a da mi ne dosadi :D. Volim način na koji se priprema a posebno mi se dopada što je meso sa začinima upakovano u tortilje. Tortilje se vrsta meksičkog hleba i obično se pripremaju sa mesom. Sada se služe u raznim delovima sveta a punjenje je raznovrsno. Kada pripremite domaće tortilje jedina dilema je koji fil izabrati. Za koji god da se odlučite, dobićete fantastičan obrok u ukusnom hlebu. Počela sam ovaj tekst spominjući grčku kuhinju jer mi je upravo tamo kada sam degustirala giros naišla ideja za ove ukusne hlebčiće :D.
SASTOJCI ZA 12 TORTILJA :
1k kg mekog belog brašna,
4 kašikice soli,
1 kašičica šećera,
5oo ml mlake vode,
kocka svežeg kvasca,
malo ulja.
 PRIPREMA :
Kvasac sa malo mlake vode i šećerom razmutiti.

U jedan sud prosejati 250g brašna i so.

Dodati kvasac i ostatak mlake vode.

Varjačom sjediniti u glatku smesu.

Ostaviti pokriveno krpom na 2h, dok ne zapeni i ne počne stvarati mehuriće.

Potom dodati ostatak brašna i zamesiti testo.

Ostaviti ga u nauljenu posudu da se odmori  15min.


Potom testo podeliti na šest delova.
Razmesiti i oblikovati lopte.
Nauljiti ih.
Potom pripremiti tiganj.
Lopticu testa razvući oklagijom, veličine dna tiganja.
Tiganj zagrejati.
Peći oko 2minuta i sa jedne i sa druge strane.
Dovoljno je lepo porumene sa obe strane. Ako želite pred služenje ih premažite uljem začinjenim origanom ili začinom po želji :).
Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na TORTILJA SENDVIČI


Нема коментара:

Постави коментар