субота, 14. јун 2014.

MANČMELOU TORTA

Ko o čemu ja o brzim tortama :). Ali šta ću kad ih volim zato što su lagane i ukusne. Ovog puta sam se odlučila za brzu mančmelou tortu koja je gotova za čas a prosto je prste da poližeš :D. Kada sam smišljala šta ću da spremam na pamet mi je pao puding kao glavni sastojak ali tek kada sam ga skuvala setila sam se da se pojavio puding koji se ne kuva. To znatno olakšava pripremu torti u letnjem periodu jer vam šporet bukvalno ne treba! Za originalnu verziju ove torte treba da se kuva fil na pari i da se ispeče kora ali ova improvizacija je odlično prošlo i moram priznati da je neuporedivo lakša i brža. Dakle, ova torta je laka za pripremu a izuzetno brza i ukusna :D. 
SASTOJCI :
1oo gr piškota,
sok za umakanje,
3 pudinga od vanile,
1 l mleka,

1o kašika šećera za puding,
1 vanilin šećer za puding,
5o gr margarina,
2 kutije mančmeloua,
šlag za dekoraciju.

PRIPREMA :
Tri kesice pudinga skuvati po uputstvu u jednoj litri mleka sa šećerom i vanilin šećerom. Kada se prohladi izmiksati ga sa margarinom pa fil podeliti na dva dela. Na dno tacne poređati piškote koje su predhodno umakane u sok po želji. Mančmelou pažljivo odvajati, kapice od kore. Kore od mančmeloua iseckati i umešati u prvi deo fila.
Taj deo staviti preko piškota. Preko prvog fila poređati kapice mančmeloua jednu do druge. Rasporediti pažljivo fil od vanile preko mančmeloua. Staviti mančmelou tortu u frižider da se stegne i ohladi pa je dekorisati šlagom i poslužiti.
Pogledajte video uputstvo urađeno u saradnji sa Mogu ja to sama


Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na KREM TORTA OD PUDINGA SA JAFFA KEKSOM.

2 коментара:

  1. I ja volim brze torte,posebno bez pecenja korica,to mi skrati postupak kada dodjem sa posla mogu nesto nabrzaka praviti a da ostale obaveze neostanu odradjene.....blog ti je super,svasta-nesto zanimljivo i ukusno,za svakog ponesto

    ОдговориИзбриши
  2. Hvalaaa, zaista mi znaci sto imam podrsku. Moj blog je nastao iz ljubavi prema kuvanju i zelje da podelim lake i brze recepte :)

    ОдговориИзбриши