четвртак, 8. мај 2014.

DOMAĆI ŽU~ŽU

U zamrzivaču uvek imam pakovanje dva žužua jer je to brz doručak kada nemam vremena da spremam. Dok svi obavimo jutarnje rituale žužu je već gotov. Međutim, kada imam vremena volim da zamesim neko testo i mojim najmilijima priredim gozbu :). Tako mi je pre neko veče palo na pamet da im za ujutru napravim domaći žužu. Recept sam dobila od moje svekrve koja već 35 godina vredno prikuplja i piše recepte. Ta sveska je blago :D. Pretpostavljate da se pola pojelo još to veče, sva sreća pravila sam veliku količinu :D.
SASTOJCI :
za testo :
2oo ml jogurta,
1oo ml vode,
1 kašičica šećera,
1 kocka svežeg kvasca,
1 kg brašna,
4 jaja,
1 žumance,
100 ml ulja,
200 ml tople vode,
soli 3~4 kašičice,
15o gr margarina.
za premazivanje žužua :
1 belance,
susam za posipanje.
 PRIPREMA :
Jogurt i 1oo ml vode podmalčiti na ringli. U to dodati kvasac i kašičicu šećera. Ostaviti da nadođe. U kg brašna ubaciti 4 jaja, 1 žumance, 2oo ml tople vode, 1oo ml ulja, so i nadošao kvasac.
Umesiti glatko testo i ostaviti ga da se udvostruči. Izvaditi testo na pobrašnjenu radnu površinu pa ga podeliti na 4 dela. 
 Margarin ili puter otopiti. Svaku jufku rastanjiti oklagijom i premazati margarinom sem poslednje. Ređati jednu preko druge. 

Iseći testo na kockice i poređati u pleh obložen pek papirom. Premazati svaku belancetom i posuti susamom. 

Žužu peći u zagrejanoj rerni na 2oo C oko 25 minuta. Poslužiti uz jogurt za doručak ili večeru a možete ga spremiti i kada vam dolaze gosti, biće oduševljeni :D.
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na PUTER KIFLE.

Нема коментара:

Постави коментар