четвртак, 17. април 2014.

BRZA PITA SA JOGURTOM~HARMONIKA

Još dok sam bila dete moj tata je voleo da uleti u kuhinju i napravi neki specijalitet koji do tada nismo probale (živeo je sa 4 žene :D mama i nas tri sestre :) ). I uvek kada je on kuvao znale smo da nas očekuje dobra gozba :D. Ne kažem da mama nije dobro kuvala, naprotiv, moje društvo je dolazilo kod nas na ručak kada ona kuva sarmu ili pasulj, ali je on umeo da nas iznenadi raznim đakonijama koje nismo imale priliku da jedemo svaki dan.
U nekom momentu je napravio ovu divnu pitu i sećam se našeg oduševljenja. Pomagale smo mu tako što smo savijale kore kao lepezu. Prvo nas bez daha ostavio izgled koji je neobičan a onda smo se pitale kako gibanica može tako da se "spakuje" :D. Međutim, ova pita u sebi nema sira ali ima mlečnih proizvoda pa je ukus kao da ručkate piticu sa mladim sirom. Ja je svojoj porodici spremam rado i uvek je poslužim sa paradajzom kao što je i meni poslužena prvi put. Ali naravno, i čaša jogurta sasvim lepo ide uz ovu laganu piticu. Nadam se da će se i vama dopasti :).

SASTOJCI :
5oo gr kora za pitu,
6 jaja (7 manjih),
6oo ml jogurta,
2oo ml kisele pavlake,
2~3 kašičice soli,
1oo ml ulja.
PRIPREMA :
Jaja penasto umutiti. Dodati jogurt, pavlaku, ulje i so. Umutiti da se lepo sjedini. Kore uvijati kao lepezu i slagati jednu do druge u pleh. Kada se potroše sve kore preliti ih filom i kašikom ih razmradti da fil svuda uđe.
Pitu sa jogurtom staviti u zagrejanu rernu da se peče na 2oo C oko 3o minuta.
Video uputstvo za pitu sa jogurtom u saradnji sa Mogu ja to sama.


 Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na ROLNICE SA SIROM.

1 коментар:

  1. Super recept, mada ja stavljam 4 jaja i 400ml jogurta. Uvek se pojede. Hvala na dobrim i proverenim receptima.

    ОдговориИзбриши