уторак, 4. март 2014.

KROFNE SA SIROM

Pretpostavljam da vam je već jasno da kod mene na trpezi često nađe neko testo. To mi baš ide od ruke a svi u kući obožavamo kiflice, uštipke, krofnice i sve što se pravi od testa pa mi nije teško da se bacim na spremanje :). Pre neki dan sam dobila odličan sjenički stari sir od svekra i prosto sam morala nešto da napravim sa njim iako volimo da ga jedemo i kao prilog nekom jelu. Ručkale su nam krofne pa sam umesila više testa i podelilaga na slatko i slano. Krofne sa sirom su bile pun pogodak, meke, vazdušaste i jako ukusne. Ne moram ni da vam kažem kojom brzinom su nestale sa tanjira :D. Predlažem da ih probate što pre i naravno javite mi utiske :).
SASTOJCI :
500 gr brašna, 
2 jajeta, 
sveži kvasac, 
100 ml ulja, 
300 ml mleka, 
2 kašičice soli, 
250 gr tvrđeg sira,
ulje za prženje.
PRIPREMA :
Sipati brašno u dublju posudu i ubaciti jaja, izmrviti kvasac direktno u brašno, dodati ulje, so, šećer i mleko i umesiti. Staviti testo na toplo mesto da bi se diglo od 45 minuta do 1h. Izvadiri testo za krofne na pobrašnjenu radnu površinu i podeliti ga na dva dela. Prvi deo rastanjiti oklagijom pa staviti po malo sira koji treba da bude dovoljno odvojen da bi se pravile krofne.
Drugi deo testa rastanjiti takođe pa prekriti testo sa sirom. Modlom ili čašom vaditi krofne. Od ostatka testa ponovljati postupak dok se sav materijal ne utroši. Ostaviti krofne da odstoje još 15 minuta pa pržiti u dubokom ulju na smanjenoj temperaturi. Krofne vaditi na salvetu da upije višak masnoće. Krofne sa sirom su odlične i tople i hladne :).
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na DOMAĆE PICA LEPINJE.

Нема коментара:

Постави коментар