понедељак, 17. фебруар 2014.

SLANI ROLAT SA AJVAROM

Svečana trpeza nekako ne ide bez šarenih slanih rolata. Ima raznih vrsta i boja a kod mene na stolu se često nađe nekoliko varijanti i uvek poberu pohvale jer su zaista primamljivi svojim izgledom a ukus je fantastičan. Znam da ja za mnoge recepte napomenem da su laki i da za neke od vas kuvanje predstavlja problem ili jednostavno ne volite, ali verujte mi, ovi rolati nisu teški ni prezahtevni za pravljenje :). Imam drugarice koje vole da ručkaju ali ne vole da spremaju pa kada moraju onda se uplaše nekih stvari jer misle da su komplikovane a one u stvari to nisu! Tako mi je i za ovaj rolat dosta njih reklo "svaka ti čast" kao da sam uradila ne znam šta i onda kad se pojavio snimak mnogi su uvideli da je spremanje rolata jednostavno i da ne oduzima puno vremena :).
SASTOJCI :
Za koru:
6 jaja,
6 kašika mleka,
6 kašika brasna,
1 prašak za pecivo,
3 pune kašike ajvara,
1 kašika ulja;
Za fil:
1 čaša kisele pavake,
100g majoneza,
150g šunke,
100g kačkavalja.
 PRIPREMA :
Umutiti belanca pa dodati žumanca i mutiti da se smesa lepo sjedini.
Dodati mleko, pa brašno sa praškom za pecivo, so i ajvar pa umešati varjačom.
Koru peći na 200 stepeni a kad je gotova izvaditi je na mokru krpu, zaviti u rolat i ostaviti 30 minuta da odstoji.

Nakon 15~2o minuta odviti rolat i filovati ga pavlakom pomešanom sa majonezom, pa naređati šunku i kačkavalj.
Slani rolat uviti i umotati u foliju pa ostaviti u frižider da se ohladi i stegne. 

Pogledajte i video vodič za ovaj rolat koji je napravljen u saradnji sa Mogu ja to sama!

Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na SLANI ROLAT OD OBLANDI.

Нема коментара:

Постави коментар