недеља, 9. фебруар 2014.

POSNI KAKAO MAFINI

Ne mogu da se pohvalim baš da redovno postim i da se usuđujem da započnem ceo Uskršnji ili Božićni post ali to me ne sprečava da ponekad napravim nešto posno :). Ovaj recept sam dobila od drugarice kod koje sam i probala ove posne mafine. Jako su mi se svideli a nisam ni primetila da u njima nema jaja. Kad nemam čokoladu u kući ili jaja ili nešto od namirnica koje su mi potrebne za neki slatkiš ja se uvek setim ovog kolačića. Brzo se sprema, mikser ne morate ni da palite a jako je ukusan i sočan.
SASTOJCI :
2 čaše brašna,
1 čaša šećera,
1 čaša vode,
1/2 čaše ulja,
2 kesice cimeta,
1 čaša iseckanih oraha,
1 puna kašika kakaa,
2 vanilina šećera,
1 prašak za pecivo
džem za svaki mafin
PRIPREMA :
Sve sastojke ubaciti u vanglu i mešati varjačom dok se lepo ne sjedine, Testo treba da bude glatko bez grudvica. U kalup za mafine staviti papirne korpice, ili ako nemate možete kalupe namazati margarinom, i kutlačom ih puniti.
Peći u zagrejanoj rerni na 2oo C oko 2o minuta. Kada ih izvadite, dok su još vreli, stavite po kašiku domaćeg džema ili pekmeza od kajsije ili šljive :). Od ove smese se dobije oko 16 mafina.
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар