среда, 26. фебруар 2014.

PITA SA JABUKAMA I CIMETOM

U našoj kući se često oseti miris cimeta. To je jedan od začina koji rado koristim a najčešće ga kombinujem sa jabukama. Pita sa jabukama nam je omiljena. Kada nemam sveže jabuke ili kada me mrzi da ih rendam uvek ih imam u zamrzivaču jer mi to moja vredna sveki pripremi :). Juče nam se ručkalo nešto slatko a nisam imala ni čokoladu ni mnoge druge sastojke za neki komplikovaniji kolač pa sam se setila da imam jabuke i kore i naravno pitica je zamirisila kuću. Mi volimo sočnu pitu tako da je ja prelijem pri kraju pečenja, tako je jako ukusna i sočna :).

SASTOJCI :
Za pitu :
5oo gr kora za pitu, 
1 kg rendanih jabuka,
3 kesice cimeta,
3 kesice vanilinog šećera,
6 kašika šećera
Za preliv :
15o ml vode,
1 vanilin šećer,
3 kašike šećera
 PRIPREMA :
Na duplu koru staviti deo rendanih jabuka, kašiku šećera, 1/2 kesice cimeta i 1/2 kesice vanilin šećera, pa prekriti duplom korom.
Ponoviti postupak sa filom još jedanput.
Zaviti filovane kore u rolat.

Pite poređati u podmazan pleh, iseći ih na komade i peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 30 minuta.
Skuvati vodu sa šećerom i vanilin šećerom.
Preliti pitu sa jabukama slatkom vodom 5 minuta pred kraj pečenja.
Prijatno! 
Ne propustite i ovaj recept! Klik na LENJA PITA SA JABUKAMA.


Нема коментара:

Постави коментар