уторак, 11. фебруар 2014.

DOMAĆE PIZZA LEPINJE

Pre neko veče sam mesila testo za slatke uštipke sa jabukom i cimetom  i kad sam već bila u brašnu do lakata bacila sam se i na slano testo. Kad nam dosade topli sendviči i pancerote  uglavnom mesim ili kiflice ili lepinje tj uštipke. Kada imam više vremena za pripremu doručka ili večere ubacim i neki dodatak u testo, šta već imam u frižideru. Mi volimo kobasice i neko suvo mesance, kao i većina, pa se to nađe u frižideru :D Origano i cimet su mi najomiljeniji začini pa ih stavljam u većinu jela. Tako sam u slano testo ubacila malo origana, malo suvog mesa i malo kobasica i eto nama pica lepinja :). Nisu teške za pravljenje a jako su ukusne, baš gurmanske lepinjice. Preporučujem da probate :).
SASTOJCI :
5oo gr brašna,
oko 3oo ml mlake vode,
1 sveži kvasac,
2 kašičice soli,
1 kašičica šećera,
15o gr kobasice,
1oo gr pečenice ili suvog mesa,
2 kašike origana,
i po želji pavlaka, kečap i rendan kačkavalj
PRIPREMA :
Brašno staviti u dublju posudu, dodati so i promešati. Izmrviti kvasac direktno u brašno i pošećeriti pa dodati vodu i umesiti glatko testo. Ako je retko dodajte još malo brašna ako je tvrdo dodajte još malo malke vode.  Ostavite da se nadigne prekriveno krpom na toplom mestu oko 3o minuta. Izvadite testo na pobrašnjenu  radnu površinu i izdubite ga pa ubacite origano i mesance.
Premesite testo za lepinje pa ga rastanjite oklagijom. Ako želite mekane i vazušaste lepinje neka vam testo ostane malo deblje a ako pak volite hrskave malo ga više istanjite. Isecite testo i ostavite lepinje da odstoje još 15 minuta pa ih pržite u dubokom ulju dok ne porumene sa obe strane. Lepinje vaditi na salvetu da upije višak masnoće. Pica lepinje možete poslužiti sa pavlakom ili ih premazati kečapom i posutim rendanim kačkavaljem :) 

Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар